T +31 (0)20 511 01 73

  • nl
  • en

FAQ

Hieronder vind u de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, kunt u een email sturen met contactformulier.

Vragen van bezoekers

Hoe vraag ik een toegangspas aan?

U kunt een toegangspas aanvragen via ‘Aanvraag pas’ op deze website. Bij aanvraag neemt u een geldig legitimatiebewijs mee naar het management.

Is de toegangspas gratis?

Ja, de dagkaart en vaste toegangspas zijn gratis, als u maar aan de vereiste toegangseisen voldoet.

Mijn pasaanvraag is afgekeurd, waarom?

Uw aanvraag voldoet niet aan één van de onderstaande eisen:

  • Uw bedrijfs- of adresgegevens kloppen niet of ontbreken
  • Uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel is niet gerelateerd aan de modebranche. Indien dit volgens u wel het geval is, verzoeken wij u een recent KvK-uittreksel te mailen naar receptie@worldfashioncentre.nl
  • U bent al geregistreerd. U kunt na verlies van uw pas een nieuwe aanvragen via  info@worldfashioncentre.nl

 

Voor vragen kunt u contact opnemen via 020-6140707 of receptie@worldfashioncentre.nl

Kan ik ook inkopen doen als ik een nagelstudio, schoonheidssalon of vergelijkbare salon heb?

Ja, maar houd er rekening mee dat groothandelaren u kunnen weigeren aangezien u (mogelijk) niet voldoet aan hun verkoopbeleid.

Met hoeveel mensen mag ik op mijn toegangspas naar binnen?

U mag één persoon extra meenemen op uw pas.

Mijn toegangspas doet het niet, wat moet ik doen?

Graag een mail sturen naar info@worldfashioncentre.nl en uw bedrijfsgegevens/ KvK nummer vermelden.

Hoe kom ik aan een nieuwe pas bij verlies of diefstal?

Graag een mail sturen naar info@worldfashioncentre.nl en uw bedrijfsgegevens/ KvK nummer vermelden.

Is het mogelijk om te oriënteren, zonder KvK-nummer?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U moet ingeschreven en in het bezit zijn van een branchegerelateerde KvK.

Hoe kom ik binnen het WFC?

Bij de receptie in de centrale hal krijgt u op vertoon van een KvK-uittreksel (branche gerelateerd) en geldige legitimatie een gratis dagkaart. Bezoekers uit België of Duitsland kunnen het WFC bezoeken door het tonen van een branch gerelateerd BTW nummer.

Mag mijn hond mee naar binnen?

Nee, het WFC is niet toegankelijk voor honden.

Hoelang blijft mijn WFC toegangspas werken?

Uw pas blijft werken, zolang u ons niet gevraagd heeft deze te blokkeren. Doet uw pas het niet? Meld u zich dan bij de receptie in de centrale hal.

Hoe vraag ik een tweede WFC toegangspas aan?

U kunt een tweede pas aanvragen via ‘Aanvraag pas’ op deze website.

Ik wil graag een bedrijf in het WFC bereiken. Waar vind ik de gegevens van bedrijven in het WFC?

Op deze website en in de WFC-app staan alle telefoonnummers en mailadressen van de bedrijven in het WFC.

Kan ik een overzicht krijgen over groothandelaren, cash and carry, grote dames maten enz?

Deze kunt u vinden via onze WFC app, downloaden via google Play of de Apple store.

Vragen over openingstijden en parkeren

Wat zijn de openingstijden van het WFC?

Het WFC is open voor bezoekers van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur. In het weekend kunt op afspraak het WFC bezoeken.

Is het WFC in het weekend open?

Het WFC is niet open in het weekend, behalve bij speciale evenementen of wanneer u een afspraak heeft met één van onze huurders.

Moet ik betalen om binnen te komen?

Nee, de toegang is gratis, behalve bij evenementen kan er een bijdrage gevraagd worden.

Wat is het tarief van de parkeergarage?

Het tarief van onze parkeergarage is € 2,40 per 50 minuten. Met een maximum van € 17,50 per dag.

Wat is de maximale inrijhoogte?

Parkeren in de WFC parkeergarage is mogelijk voor voertuigen onder de 2 meter. Tussen het gebouw en de WFC parkeergarage (Terheideweg) is parkeren alleen toegestaan voor voertuigen met een hoogte van meer dan 2 meter. In de Kelderstraat is laden en lossen mogelijk voor voertuigen tot 3,6 meter.

Ik ben mijn jaar-, maand parkeerkaart verloren. Wat nu?

Neem hiervoor contact op met Management (020-5110173).

Vragen van huurders

Waar moet ik zijn als ik een parkeerabonnement wil?

Neem hiervoor contact op met Marleen van Aarle (020-5110118).

Mijn parkeerkaart van mijn abonnement doet het niet meer. Wat nu?

Meld u met uw defecte parkeerkaart bij de beveiliging in centrale hal.

Ik wil een fietspas. Waar kan ik deze aanvragen?

U kunt een fietspas aanvragen bij het management van het WFC. De fietspas is een pas voor het openen van het hekwerk in Toren 2 (naast postkantoor) voor stalling van fiets en scooter.

Ik wil een extra transponder. Hoe regel ik dat?

Extra transponders (elektronische toegangssleutel) kunt u aanvragen bij het management (via formulier downloaden).

Er is een storing. Waar kan ik dat melden?

Storingen graag melden via service@worldfashioncentre.nl.

Ik ben mijn toegangspas verloren, wat nu?

Mail uw verlies naar management@worldfashioncentre.nl of meld u bij de receptie Management 208.06.