T +31 (0)20 511 01 73

  • nl
  • en

Ontmoetingsplek voor de mode-industrie

Het World Fashion Centre (WFC) is dé ontmoetingsplek voor de nationale- en internationale mode-industrie. Ook bedrijven van buiten de modebranche hebben de weg naar het WFC gevonden. Er bestaat geen enkele fashion-locatie van deze allure in Europa, waar modemerken, winkels en groothandel elkaar ontmoeten, de nieuwste modetrends uitwisselen en zakendoen. De markante torens zijn ‘the Bricks’, de bedrijven die de basis vormen voor creativiteit en verbondenheid zijn ‘the Spirit’.

 

Het management van het WFC 

Het WFC-managementteam staat garant voor een verzorgde en aantrekkelijke locatie voor bezoekers én huurders. Onze professionaliteit, service, expertise en creativiteit zorgen voor een optimale samenwerking met de huurders. Wij zorgen en ontzorgen waardoor de huurders zelf optimaal bezig kunnen zijn met hun onderneming. Daarnaast bieden wij een overall service aan bezoekers, zodat zij graag en vaak het WFC willen bezoeken. Wij besteden veel aandacht aan de ontvangst, de verzorging van de exclusieve WFC-toegangspas en de overige faciliteiten, waardoor bezoekers een bezoek aan het WFC als aangenaam ervaren.

“Vanuit het gegeven dat wij als WFC in beweging en aantrekkelijk willen blijven komen er in het WFC kantoorfuncties bij. Wij prefereren huurders uit een nieuwe branche die eventuele ondersteunende diensten kunnen bieden aan onze bestaande huurders. Ik denk bijvoorbeeld aan een grafisch bureau, een vertaler of een websitebouwer. Daar gaan we ons echt hard voor maken. Hierdoor laten we niet alleen maar winkel- en showroomgalerijen zien. Ons nieuwste initiatief is het TOF-project. Dat staat voor The Office Floor. De eerste TOF zit op de tiende verdieping van de tweede toren; TOF 2.10. We hebben deze verdieping helemaal herontwikkeld voor kleinere kantoren en zzp’ers. Wij hopen dat er meerdere etages als TOF gaan komen!”

Marianne van der Linden-Peetsold, algemeen directeur WFC.